Факультет підвищення кваліфікації викладачів

Новини

Бізнес-гра «NewStart-up» для студентів і аспірантів університету

Назва проекту: Бізнес-гра «NewStart-up» для студентів і аспірантів університету

Автори проекту: Божкова В.В., Говорун Т.П., Купенко О.В., Півень А.Г.

Кафедра маркетингу та управління інноваційною діяльністю;

Кафедра ПМ і ТКМ;

Кафедра філософії, політології та інноваційних соціальних технологій;

Центр комп’ютерних технологій

Суть педагогічної інновації проекту:

Пропонована педагогічна інновація ґрунтується на тому, що успішна професійна самореалізація студента можлива не лише шляхом працевлаштування за професією, отриманою в університеті, але й шляхом створенням власного бізнесу, тобто нових робочих місць за професією.

Метою інновації є сприяння розвитку у студентів підприємницьких якостей. Реалізувати цю мету пропонується з використанням бізнес-ігор на підприємствах.

Роботи відбуваються в рамках реалізації проекту 530349-TEMPUS-1-2012-1-FR-TEMPUS-JPHES «Створення міжуніверситетських стартап-центрів для студентської інноваційної діяльності», спираючись на досвід європейських університетів і установ, учасників консорціуму проекту.

Бізнес-гра «NewStart-up» передбачає залучення студентів кафедр факультетів ТеСЕТ, ІФСК, ФЕМ, ЕлІТ. У команди (по 5-6 чоловік) об'єднуються представники різних спеціальностей: майбутні інженери різної спеціалізації та ІТ-фахівці, економісти і маркетологи, рекламісти та соціальні працівники. Це дозволяє студентам різних факультетів познайомитися, отримати досвід командної роботи, оцінити та розвити свої особисті ділові якості, а також знайти партнерів для реалізації бізнес-ідей.

Особливістю гри «NewStart-up» є її проведення як на базі університету, так і безпосередньо на кращих підприємствах міста Суми в співпраці з керівництвом та провідними спеціалістами підприємств. Такий формат проведення гри має ряд позитивних моментів і для студентів, і для приймаючих підприємств. Оскільки самі підприємці зацікавлені в молодих фахівцях, які мають теоретичні знання, креативне мислення, здібності та бажання реалізовувати інноваційні ідеї, тому зараз гра набула у них хороший відгук.

Проведення гри «NewStart-up» безпосередньо на базі підприємств дозволяє ознайомитися з існуючими технологічною базою і бізнес-процесами.

Завдання, яке мають вирішити студенти у ході гри – це розроблення пропозиції комерційно вигідного договору про співпрацю між студентською командою (як прототипом нової бізнес-команди) і підприємством, яке приймає ділову гру на своїй базі. Тим самим студенти вчаться не просто розробляти абстрактну ідею, а «прив'язати» її до існуючої структури бізнес-середовища. У процесі генерації ідей використовується метод «мозкового штурму», що дозволяє за короткий час генерувати величезну кількість ідей кожному учаснику гри, потім команда вибирає найбільш цікаву і рентабельну пропозицію з економічної точки зору і розробляє на її підставі бізнес-модель (рекомендується стандартний шаблон бізнес-моделі стратегів і новаторів Олександра Остервальдера).

Слід зазначити, що беручи участь у представленої серії бізнес ігор, студенти отримали можливість спробувати себе в якості підприємця, отримали нові ділові контакти, досвід роботи в команді, навчилися представляти проекти потенційним партнерам та інвесторам.




©2011 Faculty of skills upgrading and postgraduate education.