З метою активізації діяльності викладачів щодо забезпечення якості вищої освіти, постійного вдосконалення педагогічного процесу та навчально-методичного забезпечення в університеті, поширення кращого досвіду, впровадження педагогічних інновацій, додаткової мотивації педагогічних і науково-педагогічних працівників був проведений конкурс «Педагогічні інновації».
Завданнями конкурсу було виявлення та впровадження у навчальний процес університету кращих педагогічних практик науково-педагогічних, педагогічних працівників та авторських колективів. Для участі в конкурсі «Педагогічні інновації» від науково-педагогічних, педагогічних працівників та авторських колективів СумДУ було подано 84 заявки за шістьма номінаціями.
Відповідно до рішення конкурсної комісії лауреатами конкурсу «Педагогічні інновації» стали наступні викладачі:
Лауреатами I ступеня стали:
ПІБ автора (ів) | Назва роботи |
Гарбузова В.Ю. Голубнича В.М. Гребеник Л.І. Лобода А.М. Приходько О.О. | Проблемно-орієнтовне навчання з використанням кейс-методу |
Артюхов А.Є. | Face to face with computer modelling F2FCompModel |
Іванов В.О. Павленко І.В. Самохвалов Д.О. | Впровадження технології доповненої реальності у навчальні курси «Нарисна геометрія», «Інженерна графіка», «Комп’ютерна графіка в машинобудуванні» |
Світайло Н.Д. Купенко О.В. Дементов В.О. Скрипка О.О. | Перший курс навчання - кращий час для знайомства студентів із роботодавцями (на прикладі спеціальності «Соціальна робота») |
Теліженко О.М, Лук’янихін В.О., Байстрюченко Н.О., Галинська Ю.В., Машина Ю.П., Тимченко І.О. | Комплексний інвестиційний проект як напрям активізації самостійної практично-орієнтованої підготовки студентів |
Дядечко А.М. | Розроблення форматів співпраці СумДУ з підприємствами та організаціями м.Суми шляхом реалізації мовних проектів |
Лауреатами II ступеня стали:
ПІБ автора (ів) | Назва роботи |
Омельяненко В.А. | Метод колективної розробки вирішення соціально-економічних проблем на основі діаграми зв’язків (Mind-Mapping) і технології Clustern |
Однодворець Л.В. | Активні форми та методи інтеграції навчальної і науково-дослідної роботи студентів спеціальності «Електронні прилади та пристрої» |
Гудков С.М. | Використання електронних тренажерів при викладанні дисципліни «Гермомеханіка» на прикладі віртуального лабораторного стенда для дослідження сальникових ущільнень |
Омельяненко В.А. | Організація практично-орієнтованої підготовки студентів в рамках вивчення дисципліни «International economic law» |
Золотова С.Г. Литвиненко Г.І. | Впровадження принципів критичного мислення в процесі надання додаткових освітніх послуг з вивчення іноземних мов з метою форсування розвитку комунікативних компетенцій слухачів |
Лауреатами III ступеня стали:
ПІБ автора (ів) | Назва роботи |
Завгородня В.М., Кунцевич М.П., Славко А.С. | Використання інтелектуальних та інтелектуально-імітаційних ігор у навчанні (на прикладі здобувачів вищої юридичної освіти) |
Артюхов А.Є. | Модель «Positive U» в рамках дисципліни «Організація наукової діяльності» |
Артюхов А.Є. | Рольова гра та «віньєтки» як засіб активізації аудиторної роботи |
Омельяненко В.А. | Використання технологій анімованої статистики в аудиторній роботі при викладанні дисципліни «Міжнародна статистика» |
Мареха І.С. | Формування конкурентоздатної особистості студента на основі використання стратегій маінд-девелопменту |
Гребеник Л.І., Прімова Л.О. | Сучасна комбінаторна технологія організації самостійної роботи студентів з біологічної хімії |
Яненко Я.В. | Творчі роботи та творчі конкурси: синергія взаємодії |
Артюхов А.Є. | Доповнена реальність з Unity в інженерній освіті |
Омельяненко В.А. | Креативні завдання в рамках використання методу проектів при організації індивідуальної науково-дослідної роботи студентів |
Ілляшенко Н.С. | Поєднання теорії викладачів та практики студентів для активізації студентської наукової роботи |
Плохута Т.М. | Англомовна телепрезентація |
Омельяненко В.А. | Використання аудіовізуального методу навчання у викладанні дисципліни «Міжнародна статистика» |
Пахомов В.В., Чернадчук О.В. | Інновації в практично-орієнтовній підготовці студентів |
Дякуємо усім, хто взяв участь у конкурсі! Бажаємо нових звершень та креативного підходу до навчального процесу!