Безперервна самоосвіта - шлях до успіху
Навчаємося впродовж усього життя
Вчимося швидше наших студентів

Назва проекту: Евристичне тестове завдання

Автор проекту: Плохута Т.М.

ФІФСК, кафедра іноземних мов

Суть педагогічної інновації проекту:

У дослідженні встановлено доцільність залучення тестового контролю для діагностики пізнавально-творчих досягнень студентів і розроблено дидактичні концептуальні положення евристичного тестування, які передбачають:

1)відкритість і варіативність форм евристичного тестування;

2)необхідність тестування евристичних – когнітивних, креативних, оргдіяльнісних – умінь;

3)забезпечення творчої взаємодії освітніх суб’єктів у процесі створення і діагностики пізнавально-творчих здобутків;

4)своєчасність і прозорість зворотного зв’язку під час евристичного тестування, його забезпеченість чіткою критеріальною основою;

5)всебічне комплексне вимірювання не лише результатів самостійної пізнавально-творчої діяльності (СПДТ) студентів, але й її перебігу;

6)залучення студентів до діагностики власних творчих здобутків.

На основі зазначених концептуальних положень евристичного тестування розроблено й експериментально випробувано інноваційний авторський контрольно-діагностичний засіб вимірювання перебігу та результатів самостійної пізнавально-творчої діяльності студентів – евристичне тестове завдання (ЕТЗ).

Особливість ЕТЗ, на відміну від традиційних тестових завдань, полягає в тому, що під час планування і створення творчих освітніх продуктів активізується пізнавально-творча діяльність (переважно нормативного характеру) за рахунок чітко сформульованої, осмисленої студентом значимої для нього мети, достатньо прозорих, гнучких кількісних і якісних критеріїв, які не обмежують конструктивний процес, а спонукають його до створення більш досконалих власних творчих освітніх продуктів.

ЕТЗ дає можливість студенту не тільки глибоко зануритися у процес пізнавально-творчої діяльності самостійного характеру, організувати зворотний зв’язок між викладачем та студентами у процесі навчання, значно підвищити об’єктивність вимірювальних процедур, своєчасно корегувати допущені недоліки і помилки, але й сприяє творчій самореалізації студента у професійній галузі.

27 лютого 2024
З 21 по 27 лютого на базі центру розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університету проходило навчання за програмою «Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди».
26 лютого 2024
З 19 по 23 лютого 2024 року тривала програма підвищення кваліфікації «STEM освіта online: 3D моделювання та 3D друк», на якій навчались працівники Сумського державного університету та інших закладів освіти.
23 лютого 2024
Сьогодні, 23 лютого, у центрі розвитку кадрового потенціалу СумДУ завершили навчання слухачі програми «Українська мова: помічник кожному на щодень»
12 лютого 2024
З 5 по 9 лютого на базі центру розвитку кадрового потенціалу проходило навчання за програмою підвищення кваліфікації «Підготовка до іспиту на визначення рівня володіння державною мовою для виконання службових обов'язків»
09 лютого 2024
Завершилась програма підвищення «Організація наукової роботи у навчальному закладі», яка була спрямована на професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників інших ЗО в частині активізації наукової діяльності.
18 грудня 2023
З 27 листопада по 13 грудня на базі Центру розвитку кадрового потенціалу проходило навчання за програмою підвищення кваліфікації «Свобода вираження поглядів та свобода медіа у демократичному суспільстві: стандарти Європейського Союзу» в рамках проєкту Кафедра Жана Моне «Стандарти ЄС у сфері свободи вираження поглядів» (101127062) за підтримки Європейського виконавчого агентства з освіти і культури (ЕАСЕА)

Україна, 40007 Суми,
вул. Римського-Корсакова, 2

Головний корпус, 7-й поверх, кабінет Г-703
Тел.: +38 0542 687718
E-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з
даного ресурсу посилання на сайт
обов'язкове

All rights reserved by sumdu.edu.ua