Назва проекту: Learning by doing – Навчання у процесі роботи
Автори проекту: Гайдабрус Б.В., Проценко С. І.
ЕЛІТ, кафедра комп`ютерних наук: секція `Інформаційні технології проектування`;
ЕЛІТ, кафедра прикладної фізики.
Суть педагогічної інновації проекту:
Запропонована авторами педагогічна інновація «Навчання у процесі роботи» є реалізацією загальноосвітнього принципу навчання, що добре зарекомендував себе у провідних ВНЗ світу, та являє собою комплекс практичних занять та практично-орієнтованих бізнес-кейсів на створення реального ІТ продукту.
Педагогічна інновація «Learning by doing – Навчання у процесі роботи» реалізована авторами у вигляді окремих практично-орієнтованих кейсів-практикумів для студентів денної та заочної форми навчання в рамках вивчення дисциплін «Розроблення комп’ютерних систем проектування» та «Управління ІТ-проектами» для студентів спеціальності «Інформаційні технології проектування». Студентам було запропоновано в рамках вивчення дисциплін попрацювати над створення реального ІТ-продукту – мобільного додатку MyELIT. Студенти були розділені на певні окремі групи (project team), було призначено керівника групи з числа найдосвідченіших студентів (team leader). Кожна група отримала окреме завдання для виконання, наприклад, група №1, писала код головного меню додатку MyELIT.
<>Результатом даної інновації стало те, що протягом вивчення дисципліни студенти отримали не тільки високий рівень практичних знань і вмінь, а і реальний ІТ-продукт – мобільний додаток MyELIT для операційної системи (ОС) Android. Протягом роботи, студенти мали змогу використовувати власні мобільні пристрої у роботі – смартфони та планшети, що сприяло більшій зацікавленості у роботі, адже ОС Android є однією з найпопулярніших та доступних ОС у світі.