Безперервна самоосвіта - шлях до успіху
Навчаємося впродовж усього життя
Вчимося швидше наших студентів

Назва проекту:Самостійна навчальна діяльність студентів як основа організації їх цілеспрямованої діяльності та формування комунікативних навичок

Автори проекту: Сагер Л.Ю., Сигида Л.О.

ФЕМ, кафедра маркетингу та управління інноваційною діяльністю

Суть педагогічної інновації проекту:

Сутність педагогічної інновації полягає у застосуванні активних методів навчання при проведенні практичних і лекційних занять, що дозволяє безпосередньо задіяти студентів у навчальний процес та стимулювати їх розумову діяльність, що, у свою чергу, забезпечить більш високий рівень засвоєння матеріалу та створить надійне підґрунтя для його практичної реалізації.

Зокрема, при проведенні лекційних занять автори педагогічної інновації використовують не тільки інтерактивні лекції, лекції у вигляді впровадження коротких запитально-відповідних співбесід, лекції-дискусії, а також лекції-візуалізації, лекції із заздалегідь запланованими помилками, лекції-подорожі. Це дозволяє надати навчальній діяльності практичного спрямування вже в період навчання студентів у ВНЗ та сформувати у них відповідальне ставлення до вивчення дисциплін, що є основою для їхньої подальшої професійної діяльності. Також з метою більш детального опрацювання матеріалу студентами проводяться лекційні заняття, на яких вони виступають у ролі викладача.

При проведенні практичних занять викладачі використовують імітаційно-моделюючі ігри, ділові ігри, що передбачають імітацію фахової діяльності; дебати для формулювання та підтримки у студентів особистої точки зору, розвитку ораторських та комунікаційних здібностей; практично-орієнтовані кейси, що дозволяють на прикладі конкретних ситуацій шукати можливі шляхи вирішення проблем; робота у малих групах – у результаті спільної роботи відбувається узгодження корпоративних і особистих цілей, виробляється орієнтований на результат підхід до вирішення управлінських проблем, відбувається згуртування учасників у команді, формуються навички командної роботи.

27 лютого 2024
З 21 по 27 лютого на базі центру розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університету проходило навчання за програмою «Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди».
26 лютого 2024
З 19 по 23 лютого 2024 року тривала програма підвищення кваліфікації «STEM освіта online: 3D моделювання та 3D друк», на якій навчались працівники Сумського державного університету та інших закладів освіти.
23 лютого 2024
Сьогодні, 23 лютого, у центрі розвитку кадрового потенціалу СумДУ завершили навчання слухачі програми «Українська мова: помічник кожному на щодень»
12 лютого 2024
З 5 по 9 лютого на базі центру розвитку кадрового потенціалу проходило навчання за програмою підвищення кваліфікації «Підготовка до іспиту на визначення рівня володіння державною мовою для виконання службових обов'язків»
09 лютого 2024
Завершилась програма підвищення «Організація наукової роботи у навчальному закладі», яка була спрямована на професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників інших ЗО в частині активізації наукової діяльності.
18 грудня 2023
З 27 листопада по 13 грудня на базі Центру розвитку кадрового потенціалу проходило навчання за програмою підвищення кваліфікації «Свобода вираження поглядів та свобода медіа у демократичному суспільстві: стандарти Європейського Союзу» в рамках проєкту Кафедра Жана Моне «Стандарти ЄС у сфері свободи вираження поглядів» (101127062) за підтримки Європейського виконавчого агентства з освіти і культури (ЕАСЕА)

Україна, 40007 Суми,
вул. Римського-Корсакова, 2

Головний корпус, 7-й поверх, кабінет Г-703
Тел.: +38 0542 687718
E-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з
даного ресурсу посилання на сайт
обов'язкове

All rights reserved by sumdu.edu.ua