Безперервна самоосвіта - шлях до успіху
Навчаємося впродовж усього життя
Вчимося швидше наших студентів

Назва проекту: Впровадження проектних форм організації освітньо-наукової діяльності студентів при проведенні аналітично-дослідницьких проектів

Автор проекту: Д'яконова І.І. – Навчально-науковий інститут бізнес-технологій "УАБС",

Суть педагогічної інновації проекту:

Сутність інновації полягає у впровадженні організаційних та методичних механізмів розвитку вмінь командної роботи студентів, комунікаційних компетентностей, що базуються на проектному підході до написання курсової роботи з дисципліни «Міжнародні фінанси» та мотиваційній системі оцінювання курсової роботи та її публічного захисту. На початку семестру/модуля студенти групи отримують чіткі інструкції щодо принципів формування проектної групи (не менше 2 та не більше 5 членів команди, оптимальна кількість учасників команди 3 особи). Студенти самостійно визначають склад проектних груп, визначають спільну тему дослідження, розподіляють обов’язки, працюють та подають на перевірку друкований варіант курсової роботи, готують презентацію та презентують результати роботи.

В цілому, підсумкова індивідуальна оцінка кожного студента групи складається із: - оцінки викладачем якості друкованого варіанту курсової роботи;- оцінки викладачем підготовленої та захищеної презентації; - середньо арифметичної оцінки слухачів (членів академічної групи, що не є членами проектної групи) результатів командної роботи щодо оприлюднення та захисту результатів курсового проекту; - середньоарифметичної оцінки слухачів (членів академічної групи, що не є членами проектної групи) результатів роботи кожного із членів проектної групи; - середньоарифметичної оцінки учасників проектної групи своїх колег по проектній групі. При цьому, підсумковий бал кожного студента академічної групи залежить на 70% від оцінки якості виконання друкованого варіанту курсової роботи та оцінки викладачем результатів захисту роботи, на 20 % від оцінки командної роботи та індивідуальної роботи студентами академічної групи і на 10% від оцінки його роботи в команді учасниками проектної групи.

07 травня 2024
Завершилося навчання за програмою підвищення кваліфікації «Віртуальна академічна мобільність з використанням технології Collaborative Online International Learning (COIL): від ідеї до реалізації» для працівників СумДУ.
01 травня 2024
Цикл вебінарів щодо профілактики травматизму серед учасників освітнього процесу На виконання листа Міністерства освіти і науки України від 08.04.2024 р. за № 1/6067-24 та з метою профілактики травматизму серед учасників освітнього процесу та працівників освітніх установ Сумський державний університет провів цикл вебінарів, у яких взяли участь педагогічні, науково-педагогічні та інші працівники закладів середньої фахової передвищої освіти, дитячо-юнацьких спортивних шкіл м. Сум та Сумської області.
27 лютого 2024
З 21 по 27 лютого на базі центру розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університету проходило навчання за програмою «Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди».
26 лютого 2024
З 19 по 23 лютого 2024 року тривала програма підвищення кваліфікації «STEM освіта online: 3D моделювання та 3D друк», на якій навчались працівники Сумського державного університету та інших закладів освіти.
23 лютого 2024
Сьогодні, 23 лютого, у центрі розвитку кадрового потенціалу СумДУ завершили навчання слухачі програми «Українська мова: помічник кожному на щодень»
12 лютого 2024
З 5 по 9 лютого на базі центру розвитку кадрового потенціалу проходило навчання за програмою підвищення кваліфікації «Підготовка до іспиту на визначення рівня володіння державною мовою для виконання службових обов'язків»

Україна, 40007 Суми,
вул. Римського-Корсакова, 2

Головний корпус, 7-й поверх, кабінет Г-703
Тел.: +38 0542 687718
E-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з
даного ресурсу посилання на сайт
обов'язкове

All rights reserved by sumdu.edu.ua